Известие

Collapse
No announcement yet.

"придърпване " на автомобила

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тази тема е доста интересна Значи проблема при JTD-тата с придърпването обикновенно се получава от неправилно дозиране на горивото в междинните режими на колата когато налягането в колектора се колебае около 0-та. Най-често срещаните проблеми са първичното дозиране от дебитомера и мап сензора. След това идват механичните проблеми от рода на регулатори на високото налягане, неправилно впръскване (запушени дюзи), запушени картерни вентилации и неправилно работещи ЕГР-и. В последно време поради некомпетентни тунери виждам и безмислици в горивните карти които пораждат същите проблеми. И не на последно място износването на турбините може да доведе до подобни аномалии

    Недейте да залагате на неработещи ТПС сензори, мръсни филтри, лоша нафта и такива глупости защото по-скоро бихте усетили доста по неприятни ефекти от тези неща. От някакво зачудване Надявам се да съм бил в помощ
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Картерните вентилации нямат нищо общо.
      За Фиатките:
      - не е от ЕГР
      - не е от дюзи
      - не е от тампони ДВГ

      От изборените от теб се съмнявам в регулатора.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
        Картерните вентилации нямат нищо общо.
        За Фиатките:
        - не е от ЕГР
        - не е от дюзи
        - не е от тампони ДВГ

        От изборените от теб се съмнявам в регулатора.
        Колега все пак колегата Бобо има сервиз там се правят всякакви JTD-та а освен това се тунинговат
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Е и ?
          Тунинга няма нищо общо в случая, защото сток колите пак го имат придърпването.

          Много хора имат сервизи, но ....
          Нищо лошо не казвам, не ме разбирайте погрешно.
          Идеята да си помогнем, не ми се разкарва до София иначе да съм отишъл той или някой друг да я види.Ще се решат проблемите на 26 до момента колеги.И това са само гласувалите в анкетата.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #20
            Какво от това, и аз не разбрах? Щом колегата Бобо има сервиз, значи трябва да му вярваме безрезервно ли ? Да знаеш че той по телефона ме убеди веднъж, че моята кола нямам нещо, което го гледах с очите си и го снимах, но той каза че нямам такова. Но нищо, той има сервиз. Там се тунинговат ЖТД-та.....

            По същество - залагам си колата, че и сток, и тунингована 1.9 ЖТД 105 (Фиатски) не придърпва и не трябва да придърпва от 850 до 5200 оборота, независимо от предавката, независимо от позицията на педала на газта. Тествано и доказано! Нали не смятате че от завода ще ви пуснат на пазара кола , която придърпва.

            Колега Бобо, не искам да кажа нищо лошо за теб, но аргументът на колегата че имаш сервиз и тунинговаш ЖТД-та не е достатъчен, за да бъде всяка твоя дума приета безрезервно за вярна. Присъединявам се към мнението че ако има някоя безсмислица в горивната карта, е възможно да се получават глупости в реално време. Но при колегата emzo нещата са в сила и при сток-мотор, и с чисто нов дебитомер. emzo - ако пробваш с друг регулатор на налягане?
            '99 Brava ELX 1.9 JTD:
            Почувствай България !

            Comment


            • #21
              Не мисля да давам 200+ лв. за пробата, по-скоро ще го проверя тоз дали е изряден.
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                Картерните вентилации нямат нищо общо.
                За Фиатките:
                - не е от ЕГР
                - не е от дюзи
                - не е от тампони ДВГ

                От изборените от теб се съмнявам в регулатора.
                Повярвай ми картерните вентилации могат да ти докарат много грижи Продължавай натам
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ogi28b Покажи съобщение
                  Какво от това, и аз не разбрах? Щом колегата Бобо има сервиз, значи трябва да му вярваме безрезервно ли ? Да знаеш че той по телефона ме убеди веднъж, че моята кола нямам нещо, което го гледах с очите си и го снимах, но той каза че нямам такова. Но нищо, той има сервиз. Там се тунинговат ЖТД-та.....

                  По същество - залагам си колата, че и сток, и тунингована 1.9 ЖТД 105 (Фиатски) не придърпва и не трябва да придърпва от 850 до 5200 оборота, независимо от предавката, независимо от позицията на педала на газта. Тествано и доказано! Нали не смятате че от завода ще ви пуснат на пазара кола , която придърпва.

                  Колега Бобо, не искам да кажа нищо лошо за теб, но аргументът на колегата че имаш сервиз и тунинговаш ЖТД-та не е достатъчен, за да бъде всяка твоя дума приета безрезервно за вярна. Присъединявам се към мнението че ако има някоя безсмислица в горивната карта, е възможно да се получават глупости в реално време. Но при колегата emzo нещата са в сила и при сток-мотор, и с чисто нов дебитомер. emzo - ако пробваш с друг регулатор на налягане?

                  Абсолютно съм съгласен че аргумента за сервиза и тунинга въобще нямат общо с конкретиката
                  Никога не съм твърдял че не греша всеки греши ! А в различни коли можеш да видиш какво ли не
                  Опитах се да ви помогна ако преча чао С конкретната кола не съм запознат затова ви нахвърлях идей. Успех.

                  П.С. От тона на колегите разбирам че нямат желание да им давам акъл затова се оттеглям
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Огледай да не засяда механично променливата геометрия на турбокомпресора. Прегледай си и вакуумите за управлението й , както и електрическият клапан който я управлява. Карам ситроен , със проблемни до скоро 2 дюзи (едната смених, събирам за друга ) и смея да твърдя, че симптомите са други.
                    Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:57.

                    Comment


                    • #25
                      Абе ние гадните Фиатаджии малко превзхемте тематана колегите (извинявам се, за което), но повечето гласували са с JTD105 (182б4.000) - турбината не е с променлива геометрия.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #26
                        Като обобщение да се обадя и аз (jingibi във фиат форума) съмненията ми са окло регулатура на помпата само него не съм сменял с чисто нов интересно с три различни други съм пробвал положението си е едно и също. Но всичките втора ръка. Проблем в отдушника на картера има някаква логика тъй като се замисля той е включен след дебитомера преди турбината но не вярвам всички засегнати колеги да са със запушени отдушници. От друга страна това придърпване при всички нас може да не е предизвикано точно от един и същ елемент макар че симптомите са сходни да не кажа еднакви.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщение
                          колегата явно е имал в предвид когато държи колата в междинна газ(потдържайки педала в едно положение). И при мен е същото - чуди се да тръгне лииии да не птръгне лии, кво да направи
                          След като подам газ не се замисля и няма Грам и следа от придърпване. Същото е и като си махна кракът от педала
                          Това е в диапазона на 1600-1700 до към 2000-2100 оборота, после го няма това нешо
                          При мен поведението е абсолютно същото онзи ден ми се наложи да мина разстоянието Варна Кранево 22км. със скорост 60км/ч навсякъде имаше постове на КАТ. При тази скорост съм на четвърта и обороти под 2000 и придърпването е мн.неприатно. Ако подам газ да съм над 2000-2100 об/мин то придърпването е слабо и е по скоро като вибрация но скоростта е към 80-85км/ч и вече съм и готов за акт. Така си карам вече 2 години нито се е влошило нито се е подобрило положението зарекъл съм се да докарам нещата до успешен край пък да видим.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Повярвай ми картерните вентилации могат да ти докарат много грижи Продължавай натам
                            Липса на компресия -> газове в картера -> обратно в двигателя и така затворен кръг. Това е единия вариант. Откачи маркуча за картерните изпарения, но запуши този към чистия въздух и виж за промяна. Ако се подобри -

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                              Абе ние гадните Фиатаджии малко превзхемте тематана колегите (извинявам се, за което), но повечето гласували са с JTD105 (182б4.000) - турбината не е с променлива геометрия.
                              Я разгледай тази тема, че аз от фиат форума с иключение на 2-5 смислени мнения, нищо не разбрах.
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%E2%E0%ED%E5
                              на марея 110к. мисля, че този клапан е някъде под акомулатора.
                              И също не разбрах някакви грешки давали ти.
                              Успех.
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Не, няма грешки.Сега ще погледна линка.
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X